سنگ مرمریت سمفونی دهبید

سمفونی دهبید یکی از سنگ های مرمریت شمال استان فارس می باشد، جنس این سنگ عالی میباشد و قابل استفاده در همه جای ساختمان می باشد, رنگ این سنگ مشکی یا خاکستری بسیار تیره با رگه های سفید است. این سنگ جذب اب بسیار پایینی دارد و مقاوت سایشی و ساب پذیری آن بسیار بالاست. 

رنگ زمینه:
مشکی
جنس:
مرمریت
محل مصرف:
فضای داخلی ساختمان ، سنگ پله ، دیواره ، کانتر، کابینت، نمای ساختمان

ویژگی های هر سنگ با توجه به جنس سنگ و نحوه تشکیل آن متفاوت است. هر چه جذب آب کمتر ، تراکم بالاتر ، مقاومت سایشی و فشاری بالاتر و سطح سنگ صیقلی تر باشد، سنگ جنس بهتری دارد .

جذب آب
2%
تراکم
95%
سطح صیقل
96%
مقاومت سایشی
94%
مقاومت فشاری
95%

 سنگ از طبیعت است 

طبیعت تکرار ندارد 

طبیعت منحصر به فرد است 

ویژگی های سنگ مرمریت سمفونی دهبید:

جذب آب بسیار کم 

تخلخل بسیار کم 

تراکم بالا 

مقاومت سایشی بالا

 ساب پذیری بسیار بالا 

انواع سنگ مرمریت سمفونی:

سنگ مرمریت سمفونی دهبید به صورت کوپ و لاشه از معدن استخراج می شود .

رنگ زمینه سنگ مرمریت سمفونی مشکی یا خاکستری تیره می باشد و خط های سفید با اندازه و ضخامت های مختلف نقش زیبایی به سنگ می دهد . این سنگ در دو سورت تولید می شود . سورت اول با خط های سفید و بدون لکه و سورت دوم با همان زمینه و خط های سفید و زرد و طلایی و هاله های طلایی رنگ . قیمت سورت اول بالاتر از سورت دوم می باشد . 

مزایا و معایب مرمریت مشکی سمفونی:

مرمریت مشکی سمفونی تراکم بالایی دارد بنابر این براقیت این سنگ بالاست و جذب آب این سنگ در حد صفر می باشد و این سنگ بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است . استفاده از این سنگ در نمای ساختمان و زیر نور خورشید پیشنهاد نمی شود زیرا رنگ این سنگ تیره می باشد و تمامی سنگ های تیره در طولانی مدت اگر در معرض تابش نور خورشید به صورت مستقیم باشند براقیت خود را از دست می دهند و مات می شوند . استفاده این سنگ در کف و پله ساختمان بلامانع است .

معدن سنگ مرمریت سمفونی دهبید:

معدن سنگ سمفونی در ۳۵ کیلومتری شهر صفاشهر (دهبید) ، در شهرستان بوانات استان فارس واقع شده است . این معدن از ذخیره خوبی برخوردار است و تولید معدن به صورت کوپ صادراتی ، کوپ داخلی ، دوکوپ و لاشه می باشد و قیمت هر کدام متفاوت است .

نحوه فراوری سنگ مرمریت سمفونی مانند سایر مرمریت ها می باشد . مرمریت سمفونی از سلامت نسبتا خوبی برخوردار است و معمولا در سایز های کوچکتر مانند ۴۰ طولی و ۶۰*۶۰ از رزین و اپوکسی و توری پشت سنگ استفاده نمی شود و همین موضوع باعث کاهش قیمت تمام شده این محصول می شود . در سایزهای بزرگتر از اپوکسی استفاده می شود . استفاده از یووی بر روی سنگ باعث براقیت بیشتر و آب گریزی سنگ می شود .

کاربرد سنگ مرمریت سمفونی :

این سنگ جنس مناسبی دارد و استفاده آن در همه جای ساختمان بلامانع است

استفاده از این سنگ در این مکان ها پیشنهاد می شود :

  1. سنگ دیواره داخلی ساختمان و دیواره راه پله
  2. دیواره پارکینگ و کف پارکینگ
  3. پله و کابینت و کانتر
  4. تی وی وال و سرویس بهداشتی و حمام

قیمت سنگ مرمریت سمفونی دهبید:

قیمت سنگ مرمریت سمفونی دهبید بستگی به سایز و کیفیت فراوری و نوع سنگ دارد و به دلیل اینکه این سنگ در سورت های متفاوتی تولید می شود، تفاوت  قیمت این سنگ نیز زیاد است . کمترین قیمت سنگ مرمریت سمفونی را می شود در شهرستان صفاشهر پیدا کرد . 

مجموعه دهبید ماربل تولید کننده این سنگ است و این سنگ را با قیمت های  رقابتی و مناسب به مشتریان گرامی عرضه می کند .

بهتر است برای خرید هر سنگی ، آن سنگ را از تولید کننده عمده آن سنگ خریداری کنید.

لطفا جهت سفارش و خرید با ما  تماس بگیرید .

پیمایش به بالا