قیمت سنگ کف 80*80

سنگ طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها برای کف ساختمان شما می باشد. دلیل این برتری لوکس بودن سنگ ، طبیعی بودن و تکراری نبودن ، مقاومت بالاتر نسبت به سرامیک ، عمر بالاتر نسبت به سرامیک و قابلیت تعمیر و پولیش مجدد سنگ می باشد.

سنگ های ساختمانی انواع مختلفی دارد که مهم ترین دسته بندی آن به این صورت می باشد :

  1. سنگ های مرمریت
  2. سنگ های تراورتن
  3. سنگ های گرانیت
  4. سنگ های مرمر
  5. سنگ های لایم استون
  6. سنگ های چینی و کریستال

یکی از مهم ترین موارد در استفاده از سنگ های ساختمانی این است که بذانیم هر سنگ برای کجا مناسب است

  1. سنگ های مرمریت : این سنگ ها مناسب فضای داخلی ساختمان و راه پله و کانتر هستند از این سنگ ها بهتر است در نما استفاده نشود .
  2. سنگ های تراورتن : این سنگ ها برای دیواره داخلی و نمای ساختمان و کف سازی میحط بیرونی مناسب هستند . سنگ تراورتن مناسب پله ، کانتر و کف ساختمان نیست.
  3. سنگ های گرانیت مناسب فضای بیرونی ساختمان و نما هستند . این سنگ به دلیل انتشار گاز رادون و سرطان زا بودن مناسب فضای داخلی ساختمان نیست و استفاده از این سنگ به عنوان کانتر و سنگ پله و سنگ کف در داخل ساختمان مجاز نیست .
  4. سنگ های مرمر : یکی از لوکس ترین و گران ترین سنگ های دنیا می باشد . این سنگ مناسب فضای داخلی ساختمان می باشد و در نما نباید استفاده شود زیرا در مقابل گرما و سرما مقاوم نیست .
  5. سنگ های لایم استون : این سنگ ها به دلیل جنس آهکی و تراکم پایین سنگ های نرمی به حساب می آیند استفاده از این سنگ فقط در فضای داخلی ساختمان مجاز می باشد . این سنگ جذب آب بسیار بالایی دارد و لکه و کثیفی را به سرعت به خود می گیرد . به هیچ عنوان این سنگ را در نما و کف و پله استفاده نکنید .
  6. سنگ های چینی و کریستال از نظر مواد تشکیل دهنده با سنگ های مرمریت یکی هستند ، اما این سنگ ها بلور های درشت تری دارند و به همین دلیل مقاومت سایشی این سنگ ها نسبت به مرمریت ها پایین تر است و بهتر است این سنگ ها را در دیواره استفاده کرد و در کف استفاده نکرد.

 

مرمریت دهبید زارعی قیمت سنگ کف 80*80

 

برای استعلام قیمت سنگ کف 80*80 با ما تماس بگیرید

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت های به روز سنگ ها با خبر بشوید

قیمت سنگ کف 80*80 قیمت سنگ کف 80*80

1 دیدگاه دربارهٔ «قیمت سنگ کف 80*80»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا