سنگ های رنگ طوسی

سنگ‌های زیادی به رنگ طوسی وجود دارند، اما در این بین مرمریت از همه بیشتر کاربرد دارد. کاربرد سنگ نمای طوسی در ساختمان سازی بسیار بالا است و در معادن مختلفی از کشور قابل استخراج هستند. مرمریت لاشتر , مرمریت پرشین سیلک و یا برخی از سورت‌های سنگ مرمریت تیهو یکی از انواع سنگ نمای طوسی هستند.

مشخصات سنگ نمای طوسی

همانطور که می‌دانید طوسی، خاکستری تیره و روشن از رنگ‌های خنثی هستند. به همین دلیل است که در طراحی‌های داخلی و بیرونی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ نمای طوسی به راحتی می‌تواند با المان‌‌های مختلف با رنگ‌‌های متنوع مچ شود و زیبایی خاصی را به نمایش بگذارد.

فضایی که ایجاد می‌شود، تمرکز بیشتر بر رنگ‌های دیگر را به همراه دارد. برای مثال سنگی به رنگ قهوه ای، قرمز و … با پس زمینه طوسی فضایی بسیار جذاب ایجاد می‌کند.

دلیل محبوبیت سنگ خاکستری و طوسی

به دلیل خاصیت ویژه‌ی این رنگ (یعنی خنثی بودن آن) بسیار پرکاربرد هستند. این سنگ‌ها می‌توانند زمینه‌ای بسیار مناسب برای طراحی‌های داخلی فضاهایی هم‌چون محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری باشند.

وجود رنگ خاکستری در فضا ایجاد آرامش و سکون بسیاری را به‌همراه دارد. هم‌چنین خنثی بودن این رنگ‌ها سبب می‌شود بتوان المان‌های مختلفی را با رنگ‌های متنوع بر زمینه‌ی طوسی و خاکستری فضا اجرا کرد.

از طرفی این فضا باعث برجستگی رنگ‌هایی می‌شود که می‌خواهیم بر تمرکز بیشتری بر روی آن‌ها شود. ترکیب رنگ‌هایی هم‌چون قهوه‌ای، قرمز، سبز آبی، آبی و … با رنگ خاکستری می‌تواند به فضا جذابیتی خاص ببخشد.

توجه کنید اگر شما نتوانید سکون و حالت خنثای فضا را (به ویژه وقتی از سنگ طوسی مات یا سنگ طوسی تیره استفاده می‌کنیم.) به کمک رنگ‌های دیگر پوشش دهید، شاید محیط احساس رخوت و تنبلی را به افراد القا کند.

کاربردهای سنگ خاکستری و طوسی

سنگ های رنگ طوسی را می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان (با توجه به نوع سنگ و ویژگی‌های آن) به کار برد. برای مثال استفاده از سنگ طوسی کف بسیار رایج بوده و این سنگ را به عنوان دیوارپوش در نمای داخلی یا نمای اصلی نیز استفاده می‌کنند.

در طراحی‌های داخلی استفاده از طوسی روشن و براق به محیط روشنایی و جذابیت بصری ویژه‌ای می‌بخشد.

خرید سنگ نمای طوسی

سنگ نمای طوسی تنوع کاربردی مختلفی دارد. این تنوع موجب شده است که میزان فروش آن نسبت به سایر سنگ‌ها بیشتر باشد.  در صورت داشتن شرایط خرید حضوری به راحتی می‌تواند به سنگ فروشی‌های شناخته شده مراجعه کنید.

اما اگر شرایط خرید حضوری را نداشتید، به سایت‌های تاپ گوگل سر بزنید و ضمن دریافت اطلاعات کافی از محصول مورد نظر، مشاوره ای مفید از کارشناسان فروش دریافت کنید.خرید سنگ نمای طوسی از طریق سنگ فروشی و سنگبری‌ها انجام می‌شود.

قیمت سنگ نمای طوسی

سنگ فروشانی که در سطح کشور و حتی خارج از کشور فروش انجام می‌دهند، از تمامی شرایط آگاه بوده اند و می‌دانند دقیقا نیاز مشتری چیست؟ حال خوب است شما هم به عنوان یک خریدار با اطلاعات کامل اقدام به خرید کنید. اگر خرید به صورت حضوری است که شما با مراجعه به کارخانه‌ها و مطمئن شدن از کیفیت محصول، قیمت را پرداخت می‌کنید. ضمن اینکه در این میان هزینه رفت، برگشت و واسطه‌ها اضافه شده است.
اما اگر خرید آنلاین دارید، به راحتی می‌توانید به سایت‌های معتبر مثل وب سایت دهبید ماربل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش و مشاوران تماس بگیرید. سوالات خود را مطرح کنید و ضمن دریافت جواب، استعلام قیمت نیز داشته باشید.

نتیجه گیری:

کاربرد سنگ نما طوسی با توجه به ویژگی‌ها و انواع آن گسترده است. نکته مهم و قابل توجه ترکیب این رنگ با سایر رنگ‌ها در مکان صحیح می‌باشد. بنابراین حتما دقت لازم را داشته باشید.

 

 

پیمایش به بالا